czwartek, 25 września 2014

Come back ! ! !

Dawno nie zaglądałam do swojego miejsca, w którym zamieszczam to, co mnie interesuje, to co w danej chwili mi się podoba, przyciąga i... wymieniać można bez końca. Przez długi czas myślałam o zaniechaniu prowadzenia bloga, a wynikało to z wątpliwości w moje umiejętności krawieckie. Jednak zwyciężyła moja miłość do szycia, niekończąca się przygoda i pasja! ...Nawet jeśli nie wszystkie projekty kończą się sukcesem...

Na dobry początek Mojego Wielkiego Comebacku - LOGO!! Tak, tak - moje własne logo, które wymyśliłam ja, a graficznie stworzył mój brat :) Voila!





Jesień 2014 zapowiada się fantastycznie!!

1 komentarz:

  1. Logo superaśne, brawa dla brata :)) i dla Ciebie za pomysł ... to mi tylko uświadomiło, że czas najwyższy zabrać się na poważnie za logo na manufakturę :) trzymaj kciuki za moje logo, tak jak ja trzymam kciuki za Twój COME BACK :))) Pozdrowienia prosto z Tczewa! :)

    OdpowiedzUsuń