piątek, 6 kwietnia 2012

A teraz o moim szyciu...

Kupiłam 1,65 m materiału w kolorze pistacjowym. Cienki, lekko przezroczysty w stały wzór kwiatowy.


Planuję uszyć spódnicę z karczkiem i kontrafałdami. Mam wstępny zarys w pomocach książkowych.



Karczek będzie dłuższy aniżeli na obrazku około 5 cm. Spódnica wtedy będzie bardziej podkreślała  biodra. Poniżej po dwie kontrafałdy (spódnica z dziesiątką ma kontrafałdę pod zakładką :) )... Lub trzy - jeszcze nie zdecydowałam.

Na pewno będę musiała użyć podszewki. Jeszcze nie postanowiłam jakiego koloru: czy biała czy kremowa, może zielonkawa... "Kolor podszewki potrafi zmienić charakter stroju" - poradziła mi sprzedawczyni w Poznaniu. I tej wytycznej się pilnuję.

Poniżej kwiatowy sezon wiosna-lato`2012 Louisa Vuitton.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz